Site icon IMLebanon

شاكيرا تستفز والدة بيكيه بـ”ساحرة شمطاء”! (فيديو)

(FILES) In this file photo taken on November 24, 2019, Colombian singer Shakira (L) and her husband Barcelona's Spanish defender and Kosmos president Gerard Pique watch Spain's Rafael Nadal playing Canada's Denis Shapovalov during the final singles tennis match between Canada and Spain at the Davis Cup Madrid Finals 2019 in Madrid. - Colombian singer Shakira set social media on fire on January 12, 2023, after releasing a song openly aimed at her ex-husband, Spanish former footballer Gerard Pique, which has been listened to 34 million times in 17 hours amid a cascade of reactions. (Photo by GABRIEL BOUYS / AFP)

لم تعد العلاقة بين المغنية الكولومبية شاكيرا ووالدة مدافع برشلونة السابق جيرارد بيكيه جيدة بعد الآن، وفق تقارير عديدة، حيث حافظ الاثنان في السابق على علاقة جيدة.

ووضعت شاكيرا مجسما لساحرة شمطاء مثبتة على عصا مكنسة على شرفة منزلها المقابلة لمنزل والدة بيكيه، كما وضعت أغنيتها الأخيرة التي تهجمت فيها بشكل واضح على بيكيه على مكبر الصوت ولساعات عديدة.

وقال الصحافي مارك ليرادو ميلان في برنامج اسباني، إن الأم طلبت من أحد المقربين من شاكيرا أن يقلب الساحرة حتى لا تواجه منزلها مباشرة، والذي يقع في نفس الشارع، لكنها لم تصل إلى ما أرادته.