IMLebanon

مصمم لبناني رفض مشاركة اسرائيلية في عرضه

أكدت عارضة الأزياء الإسرائيلية أربيل كينان أنها رُفضت من قبل مصمم أزياء لبناني شهير، بسبب هويتها الاسرائيلية، كان يعرض مجموعته الاخيرة من أزياء “Haute Couture” في باريس.

وأشارت كينان إلى أن هذا الأمر أحزنها كثيرا، لأنه وبحسب قولها لا يجب تقييم الإنسان بحسب جنسيته أو لونه، بل على أدائه.

وروت كينان تفاصيل الحادثة، مشيرة إلى أنها تلقت بريدا إلكترونيا بنتيجة سلبية من الوكالة التي تتعاون معها للتنسيق مع دار الأزياء الذي سيأخذ مكانة في أسبوع الموضة بباريس.

 

View this post on Instagram

 

האמת… עדיין קשה לי לעכל… לפני כמה ימים הגעתי לפריז להצטלם לחברת אופנה מאוד נחשבת שלוקחת חלק גם בשבוע האופנה של ההוט קוטור. עוד לפני שהגעתי לפריז הם אמרו שישמחו שאקח גם חלק בתצוגה. הגעתי ליום הצילום באנרגיות אש, אני חולת עבודה! כל יום צילום מבחינתי זה לא רק עבודה לשם עשייה אלא גם הנאה. הרבה פעמים שואלים אותנו הדוגמניות מאיפה אנחנו, וגם ביום הצילום הזה שאלו אותי מאיפה אני, ואני כמובן עניתי עם חיוך גדול שאני מתל אביב. היום המשיך כמו בכל יום צילום, סיימתי כרגיל שעות לפני המצופה (אני מאוד מהירה בעבודה. ברגע שאני מבינה מה הלקוח רוצה הכל טס). עברו מספר ימים מהעבודה וממש לפני כשעה קיבלתי מייל מהסוכנות שלי לפיו הלקוח הוא לבנוני והוא לא מעוניין שאקח חלק בתצוגה כי אני גרה בתל אביב, בישראל – זה ממש תוכן המייל שקיבלתי. אני כותבת את כל זה כדי להעביר מסר: בסופו של יום כולנו בני אדם, לא משנה מה המוצא שלנו, צבע העור הגזע או מה שזה לא יהיה. תהיו בני אדם! זה הכי חשוב!

A post shared by arbelkynan (@arbelkynan) on

وتم الكشف لاحقًا أن مصمم الأزياء الذي أقال كنان كان ربيع كيروز، مؤسس دار الأزياء “Maison Rabih “، التي تأسست في باريس عام 2008.